ردکردن این

حضور شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ساختمان اهواز یکم تا ۴ آذرماه ۱۴۰۲

شیلنگ و لوله خوزستان همچون سال های گذشته با هدف آشنا ساختن و آگاه کردن عموم جامعه و متخصصان در عرصه‌های مختلف با ویژگی‌های انواع تولیدات با کیفیت محصولات لوله و اتصالات یو پی وی سی و لوله های پلی اتیلن و شیلنگ آب، توانایی‌های فنی، علمی و تولیدی خود حضور داشت.

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت ساختمان‌سازی هر سال در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان اهواز برگزار می‌شود. شرکت شیلنگ و لوله خوزستان امسال نیز میزبان کارشناسان، مهندسین و مسئولین اجرایی در حوزه ساخت و ساز و فعالان اقتصادی حوزه صنعت ساختمان و مجریان و عموم بازدید کنندگان بود.

در این رویداد که همواره مورد توجه مسولین استان است روح الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از غرفه شرکت شیلنگ و لوله خوزستان بازدید کرد. در این بازدید که محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان و رحیم جلیلی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان نیز حضور داشتند ،محمد مددی مدیر تولید شرکت ،اخری فعالیت های شرکت را تشریح کرد.

اسماعیل یوسفی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران دراستان خوزستان  محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، محمد راضی جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، فرشید پورحاجت دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران و رییس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان خوزستان، امید نادری پژمان کیانپورتاسیسات مکانیک و ریس اتحادیه ساختمانی و بهداشتی اهواز

گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان افتخار دارد از اینکه میزبان عموم جامعه و متخصصان در عرصه‌های مختلف بود و توانست ویژگی های یک تولید با کیفیت و عرضه کردن انواع تولیدات و دیگر توانایی‌های فنی، علمی و تولیدی خود در در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ساختمان اهواز به نمایش بگزارد، و از همراهیتان کمال تشکر و قدردانی را دارد.