ردکردن این

اتصالات فاضلابی دوسر کوپله و سه سرکوپله

اتصالات دو سر کوپله و سه سرکوپله نوعی اتصال است که اغلب در سیستم های لوله کشی نوین مورد استفاده قرار می‌گیرد، و نیازی به گرم کردن و یا استفاده از بوشن برای اتصال ان به سیستم لوله کشی ندارد. در حقیقت اتصال تمام کوپله همان اتصال ساده است با این تفاوت که فاقد قسمت نری است. اتصالات فاضلابی تمام کوپله در شرکت شیلنگ و لوله خوزستان از مواد اولیه پی وی سی ، با فرمولاسیون منحصر بفرد، طراحی قالب و ماشین الات پیشرفته تولید می شود که از کیفیت بالا و کارایی مناسب برخوردار است و در طراحی و ساخت این محصول استاندارد INSO 9119-1 , BSEN 1329-1 رعایت شده است .

ویژگی های اتصالات دوسر کوپله و سه سرکوپله:

  • جلو گیری از سوختگی و ترکیدگی لوله در اثر حرارت دادن بی رویه
  • عدم نیاز به داغ کردن لوله یا اتصال
  • مقاوم در برابر تغییر شکل هنگام اجرا
  • کاهش تعداد اتصالات بکار رفته
  • کاهش هزینه های نصب
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • سطح صاف و صیقلی

زانو ۴۵ درجه دوسر کوپله سایز ۱۱۰، ۹۰، ۶۳:

زانو ۴۵درجه UPVC دو سر کوپله از پر مصرف ترین اتصالات  در تاسیسات است، و دلیل آن سهولت در نصب تمام انشعابات لوله ها به یکدیگر است، هنگام نصب، نیازی به حرارت دادن در قسمت روی لوله نخواهد بود. زانوی ۴۵ درجه دو سر کوپله برای اتصال دو قطعه لوله UPVC به یکدیگر در زاویه ۴۵ درجه (یا ۱۳۵ درجه خارجی) به یکدیگر طراحی شده اند. زانو ۴۵ درجه با ایجاد زاویه در مسیر با یک گردش نیمه فشار مکانیکی کمتری ایجاد می کند و هم در نهایت جلوی ضربه سیال و ایجاد لرزش بر روی خط لوله را می گیرد. زانو دوسر کوپله ۴۵ درجه سایز ۱۱۰، ۹۰ و ۶۳ از پر مصرف ترین اتصالات به شمار می‌رود.

زانو ۹۰ درجه دوسر کوپله سایز ۱۱۰، ۹۰، ۶۳:

زانو ۹۰ درجه دوسر کوپله پلیکا UPVC در تاسیسات ساختمان از پرمصرف ترین هاست واین محصول به تعداد زیادی در یک پروژه ساختمانی و یا آبرسانی در کشاورزی استفاده می شود. زانو۹۰ درجه دو سر کوپله برای اتصال دو قطعه لوله UPVC به یکدیگر در زاویه ۹۰ درجه به یکدیگر طراحی شده است. زانو ۹۰ درجه دوسر کوپله در سایز های زانو ۹۰ درجه سایز ۱۱۰ در سر کوپله، زانو  دو سر کوپله ۹۰ درجه پلیکا سایز ۹۰، و زانو دوسر کوپله  ۹۰درجه سایز ۶۳ در شرکت شیلنگ و لوله خوزستان با مواد درجه یک  پی وی سی و با کیفیت بالا تولید می شود تا در اجرا به راحتی متصل شده و مانع از نشستی آب یا فاضلاب گردد.

سه راه ۴۵ درجه سه سر کوپله سایز ۶۳، ۹۰، ۱۱۰:

از پر مصرف ترین اتصالات در لوله کشی فاضلاب ساختمان انواع سه راهی ها هستند. سه راه ۴۵ درجه سه سر کوپله نوعی اتصال لوله پلیکا می باشد که برای انشعاب گیری یا تغییر مسیر لوله پلیکا مورد استفاده قرار می گیرد. سه راه ۴۵ درجه سه سر کوپله سایز ۶۳، سه راه ۴۵ درجه سه سر کوپله سایز ۹۰ و سه راه ۴۵ درجه سه سر کوپله سایز ۱۱۰ در اهواز در  شیلنگ و لوله خوزستان تولید می شود که به طور عمده برای سیستم فاضلاب ساختمان  یا هواکش ساختمان به کار می رود.  کاربرد سه راه ۴۵ درجه سه سر کوپله هر روز بیشتر می شود و دلیل آن سهولت در نصب تمام انشعابات لوله ها به یکدیگر است، و در هنگام نصب نیازی به حرارت دادن در قسمت روی لوله نخواهد داشت. 

سه راه ۹۰ درجه سه سر کوپله سایز ۶۳:

 سه راه ۹۰ درجه سه سر کوپله سایز ۶۳ نوعی اتصال پلیکا می باشد که برای انشعاب گیری یا تغییر مسیر لوله پلیکا مورد استفاده قرار می گیرد. سه راه ۹۰ درجه سه سر کوپله سایز ۶۳  نصب به صورت چسبی و بدون نیاز به حرارت دادن نصب می گردد.  از مهم ترین مزایای سه راه ۹۰ درجه سه سر کوپله  سایز ۶۳ شیلنگ و لوله خوزستان مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، ضربه، سبک بودن، انعطاف پذیری، دارا بودن ضریب اصطکاک، عدم تغییر در رنگ و طعم آب و عایق حرارتی است

مشخصات اتصالات دوسرکوپله و سه سر کوپله مورد مصرف در تخلیه پساب و فاضلاب ساختمان بر اساس استاندارد ملی ۱-۹۱۱۹ (EN 1329-1).

برحسب حوزه کاربرد کدهای زیر برایاتصالات فاضلاب U-PVC  مورد استفاده قرار می گیرند:

الف) B: برای استفاده در رو کار داخل ساختمان یابرای اجزای بیرون ساختمان که به دیوار نصب می شوند.

ب) D: کاربرد در فاصله یک متر از ساختمان و یا کمتر، جایی که لوله و اتصالات در زمین دفن شده و به سیستم اصلی و خروجی فاضلاب شهری متصل می شود.

ج) BD: برای استفاده در هردو حوزه کاربر B و D در نظر گرفته می شود.

قیمت زانو دوسر کوپله و سه راه سه سر کوپله :

قیمت اتصالات زانو دو سر کوپله و سه راه سه سر کوپله به عوامل قیمت روز مواد اولیه  ، عرضه مستقیم کالا ، کیفیت و برند  شرکت تولیدی دارد. دفتر فروش  و کارخانه تولیدی اتصالات پلیکا دو سرکوپله و سه سر کوپله در اهواز می باشد که یک فرصت مناسب برای فروشگاه های پخش و مصرف کنندگان می باشد. شرکت شیلنگ و لوله خوزستان  تولید کننده لوله و اتصالات پی وی سی  در اهواز و استان خوزستان می باشد و قابلیت فروش زانو دوسر کوپله و یه راه سه سر کوپله را به صورت گسترده در بازار اهواز ، شهرهای استان خوزستان را دارد. شرکت شیلنگ و لوله خوزستان عرضه کننده محصولات مورد نیاز در  صنعت ساختمان، آب و فاضلاب و کشاورزی است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :

  • تلفن : ۷-۰۶۱۳۲۲۷۸۹۶۵   و    ۰۶۱۳۲۹۰۷۷۸۱    همراه :   ۰۹۳۰۱۸۱۶۷۵۸

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرماییداهواز – کیلومتر۱ ابتدای اتوبان اهواز به ماهشهر

آزمونهای بررسی کیفیت اتصالات شامل:

آزمون مواد اولیه، وضعیت ظاهری، ابعاد و حدود رواداری، دمای نرمی (ویکات)، اثرات حرارت دهی (تغییر ظاهری در قسمت نقطه تزریق)، آزمون سفتی حلقوی (نوع کاربری BD) و تعیین میزان درصد رزین(پی وی سی)

پروانه استاندارد